vineri, 13 noiembrie 2015

Mi-e dor de tine



Mi-e dor de mine – fetiţa blondă cu cosiţe şi genunchii zgârâiaţi.
Mi-e dor de zilele colorate în care totul îmi părea perfect.
Mi-e dor de mama, de privirea ei, de îmbrăţişările ei şi de parfumul ei dulceag şi plăcut.
Mi-e dor de micile lucruri care mă făceau fericită şi care acum îmi par banale:
Mi-e dor de îngheţata copilăriei mele, de filmele animate, de jucăriile mele ieftine şi de curtea blocului nostru în care mă jucam de dimineaţă până seara.
Mi-e dor de prezentările de modă în rochia şi pantofii mamei.
Mi-e dor de palatele pe care le impovizam din pături şi scaune.
Mi-e dor de acele bancnote de frunze cu care puteam cumpăra orice.
Mi-e dor să gătesc din noroi şi iarbă.
Mi-e dor de toate năzdrăvăniile pe care le făceam şi de vechii mei prieteni.
Mie dor de ea, de copilăria mea!
Mi-e dor, mi-e dor şi iar mi-e dor să fiu copil.

Mi-e dor să fiu copil pentru că atunci îmi părea că orice vis poate deveni realitate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Gânduri abracadabrante Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template